Jak rezerwować
1. Prosimy uzupełnić formularz rezerwacyjny postępując zgodnie z zaleceniami na ekranie podając dane uczestników.
Dane mogą zostać przesłane również bezpośrednio na adres email rezerwacje@gotravel.com.pl
- imiona i nazwiska uczestników z dokumentu, na podstawie którego będzie przekraczana granica (dowód osobisty lub paszport)
- adres zamieszkania osoby zawierającej umowę
- daty urodzenia
- telefon kontaktowy
2. Po potwierdzeniu dostępności oferty dokumenty rezerwacyjne (m.in. umowa zgłoszenie i informacje nt płatności) zostaną niezwłocznie przesłane (ok. 1 godz.) na adres email w godzinach pracy konsultantów Go Travel (pon.-pt. 9-20); wysyłka dokumentów w weekend odbywa się jedynie dla ofert last minute.
3. Równocześnie wysyłamy Klientom informacje o płatności za wycieczkę (m.in. tradycyjny przelew lub poprzez terminal online DotPay np. kartą kredytową).
Po otrzymaniu potwierdzenia dokonania przelewu (faksem, e-mail) wysyłamy Klientom potwierdzenie rezerwacji w postaci elektronicznej, do samodzielnego wydrukowania. Potwierdzenie z terminala płatności online generowane jest automatycznie.
4. Na podstawie potwierdzenia otrzymacie Państwo na lotnisku od przedstawiciela Touroperatora dokumenty podróżne: bilety lotnicze, vouchery hotelowe i polisy ubezpieczeniowe.